среда, 9. јануар 2013.

INFORMACIJA - Molba




Pošto ja  želim ovaj BLOG, maksimalno da približim svim ljudima dobre volje koji žele dobro upoznati Adventizam, moram jako pažljivo i uz dosta odabira postirati svaki post.
Pošto nigde ne žurim ja planiram tek za par godina da kompletiram ovaj blog, a do tada imam dve molbe za sve vas:

1.      Imate dole KOMENTARE, i možete u komentarima postavljati pitanja u vezi Adventizma, a ja ako znam vrlo rado ću vam odgovoriti.
NAPOMINJEM, da na ovom BLOGU ni jedan komentar neće biti obrisan !
Takođe u tu svrhu me možete kontaktirati preko mejla:
                                             nome.nesco@gmail.com

2.      Ako imate neke predloge, značajne nformacije, iskustva, znanja iz ADVENTIZMA, zamolio bih vas da me isto tako kontaktirate na ova dva navedena načina, kako bi zajedničkim snagama što bolje i preciznije predstavili Adventizam celom Svetu. Jer bez obzira što ja odlično poznajem Adventizam, siguran sam da ima još dosta toga što ne znam o njima. Meni u principu ne treba ni jedna informacija, o njima. Međutim ovom BLOGU sigurno treba.


Unapred vam se zahvaljujem za sve vaše komentare, predloge, iskustva, informacije............ i želim vam, pre svega spasenje, a onda i detaljno upoznavanje Adventizma. Gospod s vama.

Sve vas pozdravljam jednim divnim stihom:

Псалам 133 : 1 Како је лепо и красно кад сва браћа живе заједно!



























3 коментара:

καλὸς στρατιώτης је рекао...

Pozdravljam mladog kolegu blogera.Nadam se da će i tvoj blog biti lepo posećen i da ćeš dopreti do mnogih ljudi.

Unknown је рекао...

Hvala kolega. I ja se nadam. Jer sam siguran da je ovakvih bloga, poput tvog i mog bilo pre 15 ili 20 godina i da su bili posećeniji no što su (pogotovu moj) da bi danas mnogo manje bilo ljudi u Jehovinim svedocima i Adventistima. Ali istina se teško probija u ovom sotonskom svetu. Jer je upravo on i stopira. A ljudi su takvi kakvi su. Lenji, neprecizni, površni... i teško im je da sve detaljno uporede sa Biblijom. Nego im je lakše da prihvate kako im drugi serviraju.

Анониман је рекао...

Bravo brate sarrdy odlican blog!samo tako nastavi,ja te takodje pozdravljam i zelim ti uspeha u daljem radu na blogu.

Pozdrav od Gere.