недеља, 20. јануар 2013.

1.3. Alfa i Omega



Preko 100 stihova u Bibliji eksplicitno govori da je Hrist Bog, zato i ne bih uzimao sada sve, već samo jedam mali deo:
Simbolički sam samo uzeo PRVU i  POSLEDNJU GLAVU /alfa- prvo slovo grčkog afabeta; omega – poslednje slovo/  poslednje knjige Biblije - Otkrivenja.

Polazište je utvrditi sledće tri stvari :

1. Ko je Početak i Svršetak;
2. Ko je Alfa i Omega  i
3. Ko je Bog ?

Iz sledećih stihova:
Исаија 41: 4 Ко је урадио и учинио то? И зове нараштаје од искона? Ја, Јехова, први и последњи, ја исти.
Исаија 43: 10 Ви сте моји сведоци, вели Јехова, и слуга мој кога изабрах, да бисте знали и веровали ми и разумели да сам ја; пре мене није било Бога нити ће после мене бити.
Исаија  44: 6 „Овако каже Јехова, Израелов Краљ и Откупитељ, Јехова над војскама: ’Ја сам први и ја сам последњи, осим мене нема Бога.
Исаија 48: 12 Чуј ме, Јакове и Израиљу, ког ја позвах: ја сам први, ја сам и последњи.
Открив.1 : 8 Ја сам Алфа и Омега, Почетак и Свршетак, говори Господ, Који јесте, и који беше, и који ће доћи, Сведржитељ. 10 Бејах у духу у дан недељни, и чух за собом глас велики као трубе који говораше: Ја сам Алфа и Омега, Први и Последњи;
Открив.21 : 5 И рече Онај што сеђаше на престолу: Ево све ново творим. И рече ми: Напиши, јер су ове речи истините и верне. 6 И рече ми: Сврши се. Ја сам Алфа и Омега, Почетак и Свршетак. Ја ћу жедноме дати из извора воде живе за бадава. 7 Који победи, добиће све, и бићу му Бог, и он ће бити мој син.

Veoma lako se može uočiti da je na sva tri pitanja odgovor  - Bog.
Opisan u Starom Zavetu.  Bog koji je stvorio sve vidljivo i nevidljivo. Jedan jedini i istiniti.  Bog Noja, Avrama, Isaka, Jakova.... (2. Mojsijeva, 3 glava) !

A sada da vidimo da li je i Hrist Alfa i Omega;   Početak i Svrešatak   i Bog ?

Откривење,Глава 1 : 
1 Откривење Исуса Христа, које даде Њему Бог, да покаже слугама својим шта ће скоро бити, и показа, пославши по анђелу свом слузи свом Јовану,
2 Који сведочи реч Божију и сведочанство Исуса Христа, и шта год виде.
3 Благо ономе који чита и онима који слушају речи пророштва, и држе шта је написано у њему; јер је време близу.
4 Од Јована на седам цркава које су у Азији: благодат вам и мир од Оног који јесте, и који беше, и који ће доћи; и од седам духова који су пред престолом Његовим;
5 И од Исуса Христа, који је Сведок верни, и Првенац из мртвих, и Кнез над царевима земаљским, који нас љуби, и уми нас од греха наших крвљу својом;
6 И учини нас цареве и свештенике Богу и Оцу свом; томе слава и држава ва век века. Амин.
7 Ено, иде с облацима, и угледаће Га свако око, и који Га прободоше; и заплакаће за Њим сва колена земаљска. Да, заиста.
8 Ја сам Алфа и Омега, Почетак и Свршетак, говори Господ, Који јесте, и који беше, и који ће доћи, Сведржитељ.

Zapazite  7 –mi i 8 –mi stih !
Ko je Alfa i Omega koji dolazi na oblacima ?
Koga će ugledati svako oko. I oni koji su ga proboli ? Koji potvrđuje da je On koji je JESTE ( Ja sam onaj koji jeste – 2.Mojs.3,15);  I koji beše;  I koji će doći – SVEDRŽITELJ !
Ili bez brojeva stihova koji su dodati kasnije (u 16-tom veku), to bi izgledalo ovako:,, Ено,иде с облацима,и угледаће Га свако око, и који Га прободоше, и заплакаће за Њим сва колена земаљска, да, заиста ја сам Алфа и Омега, Почетак и Свршетак, говори Господ, Који јесте, и који беше, и који ће доћи, Сведржитељ ‘’
Ako se počne čitati od prvog stiha vidi se da je reč o ISUSU ! A 7 i 8 stih nam to samo eksplicitno po drugi put potvrđuju.

Откривење,Глава 1 : 
9 Ја Јован, који сам и брат ваш и друг у невољи, и у царству и трпљењу Исуса Христа, бејах на острву које се зове Патам, за реч Божију и за сведочанство Исуса Христа.
10 Бејах у духу у дан недељни, и чух за собом глас велики као трубе који говораше: Ја сам Алфа и Омега, Први и Последњи;
11 И шта видиш напиши у књигу, и пошљи црквама које су у Азији: у Ефес, и у Смирну, и у Пергам, и у Тијатир, и у Сард, и у Филаделфију, и у Лаодикију.
12 И обазрех се да видим глас који говораше са мном; и обазревши се видех седам свећњака златних,
13 И усред седам свећњака као Сина човечијег, обученог у дугачку хаљину, и опасаног по прсима појасом златним.
14 А глава Његова и коса беше бела као бела вуна, као снег; и очи Његове као пламен огњени;
15 И ноге Његове као бронза кад се растопи у пећи; и глас Његов као хука вода многих;
16 И држаше у својој десној руци седам звезда, и из уста Његових излажаше мач оштар с обе стране, и лице Његово беше као што сунце сија у сили својој.
Откривење 2: 18 И анђелу тијатирске цркве напиши: Тако говори Син Божји, који има очи своје као пламен огњени, и ноге Његове као бронза:

Jovan nastavlja sa vizijom  od  10 do 15 stiha a vidi nekog (Сина човечијег - 13) ko je već opisan u Danilu:

Данило 7: 9 Гледах докле се поставише престоли, и старац седе, на коме беше одело бело као снег, и коса на глави као чиста вуна, престо Му беше као пламен огњени, точкови Му као огањ разгорео.
Данило 8: 16  И чух глас човечији насред Улаја, који повика и рече: Гаврило кажи овоме утвару. 17 И дође где ја стајах; и кад дође уплаших се, и падох на лице своје; а он ми рече: Пази, сине човечији, јер је ова утвара за последње време.
Данило 10: 1 Треће године Кира, цара персијског, објави се реч Данилу, који се зваше Валтасар; и реч беше истинита и о великим стварима; и разабра реч и разуме утвару.  2 У то време ја Данило бејах у жалости три недеље дана.  3 Јела угодна не једох, ни месо ни вино не уђе у моја уста, нити се намазах уљем док се не навршише три недеље дана. 4 А двадесет четвртог дана првог месеца бејах на брегу велике реке Хидекела.  5 И подигох очи своје и видех, а то један човек обучен у платно, и појас беше око њега од чистог злата из Уфаза;  6 А тело му беше као хрисолит, и лице му као муња, а очи му као лучеви запаљени, а руке и ноге као бронза углађена, а глас од речи његових као глас многог људства.

Kada napravite paralelu između Danila 7, 9   i  Otkr. 1, 14 vidite da je isti opis !
Ili pak Danilo 8, 17  i  Otkr. 1, 12 !
Ili Danilo 10, i   Otkr. 1, 15 i 16 ili Otkr. 2, 18 !
Vidimo da je vrlo sličan ili isti opis Boga iz Starog Zaveta i Hrista iz Otkrivenja.

Откривење,Глава 1 : 
17 И кад Га видех, падох к ногама Његовим као мртав, и метну десницу своју на ме говорећи ми: Не бој се, ја сам Први и Последњи,
18 И Живи: и бејах мртав и ево сам жив ва век века, амин. И имам кључеве од пакла и од смрти.
19 Напиши дакле шта си видео, и шта је, и шта ће бити потом;
20 Тајна седам звезда које си видео на десници мојој, и седам свећњака златних: седам звезда јесу анђели седам цркава; и седам свећњака које си видео јесу седам цркава.

Pogledajte na kraju prve glave Otkrivenja stihove   17 i 18 !
Jovan pada kao mrtav pred njim. On ga ne ukorava za to. A znamo da se nikom ne smemo klanjati osim Bogu. I izgovara sledeće: ,, ја сам Први и Последњи, И Живи: и бејах мртав и ево сам жив ва век века, амин. И имам кључеве од пакла и од смрти. ‘’ ! Ko je bio MRTAV, pa živ ?
Ko ima ključeve og pakla i smrti  (И приступивши Исус рече им говорећи: Даде ми се свака власт на небу и на земљи - Матеј 28,18 ) ?...
Sve je jako prosto i lako.
I ko je Alfa i Omega i ko je Svedržitelj i Sudija -  Očigledno Isus Hrist.

Istu stvar nam govori i poslednja glava Otkrivenja:

Откривење, глава 22
1 И показа ми чисту реку воде живота, бистру као кристал, која излажаше од престола Божијег и Јагњетовог.
2 Насред улица његових и с обе стране реке дрво живота, које рађа дванаест родова дајући сваког месеца свој род; и лишће од дрвета беше за исцељивање народима.
3 И више неће бити никакве проклетиње; и престо Божји и Јагњетов биће у њему; и слуге Његове послуживаће Га.
4 И гледаће лице Његово, и име Његово биће на челима њиховим.
5 И ноћи тамо неће бити, и неће потребовати видела од жишка, ни видела сунчаног, јер ће их обасјавати Господ Бог, и цароваће ва век века.
6 И рече ми: Ово су речи верне и истините, и Господ Бог светих пророка посла анђела свог да покаже слугама својим шта ће бити скоро.
7 Ево ћу доћи скоро: Благо ономе који држи речи пророштва књиге ове.
8 И ја Јован видех ово и чух; и кад чух и видех, падох да се поклоним на ноге анђела који ми ово показа.
9 И рече ми: Гле, немој, јер сам и ја слуга као и ти и браћа твоја пророци и они који држе речи пророштва књиге ове. Богу се поклони.
10 И рече ми: Не запечаћавај речи пророштва књиге ове; јер је време близу.
11. Ко чини неправду, нека чини још неправду; и ко је поган, нека се још погани; и ко је праведан, нека још чини правду; и ко је свет нека се још свети.
12 И ево ћу доћи скоро, и плата моја са мном, да дам свакоме по делима његовим.
13 Ја сам Алфа и Омега, Почетак и Свршетак, Први и Последњи.

Stih 12  i 13  govori da će Alfa i Omega doći i doneti nam našu platu.
A znamo ko treba da dođe, i kome je sve dato u Njegove ruke.

14 Благо ономе који твори заповести Његове, да им буде власт на дрво живота, и да уђу на врата у град.
15 А напољу су пси и врачари и курвари и крвници и идолопоклоници и сваки који љуби и чини лаж.
16 Ја Исус послах анђела свог да вам ово посведочи у црквама. Ја сам корен и род Давидов, и сјајна звезда Даница.
17 И Дух и невеста говоре: Дођи. И који чује нека говори: Дођи. И ко је жедан нека дође, и ко хоће нека узме воду живота за бадава.
18 Јер сведочим свакоме који чује речи пророштва књиге ове; ако ко дометне овоме, Бог ће наметнути на њега зла написана у књизи овој;

19 И ако ко одузме од речи књиге пророштва овог, Бог ће одузети његов део од књиге живота, и од града светог, и од оног што је написано у књизи овој.
20 Говори Онај који сведочи ово: Да, доћи ћу скоро! Амин. Да, дођи, Господе Исусе.
21 Благодат Господа нашег Исуса Христа са свима вама. Амин.

Ovde vidimo da je Otkrivenje Isusovo (16).

I na kraju PEČAT ovog posta !
Poslednja tri stiha iz Biblije (19, 20 i 21) – Jasno nam govore ko je Bog, čija je knjiga Otkrivenje i ko dolazi da nam sudi i da po našim zaslugama. I ko je GOSPOD !

Iako je ovo veoma jasno spoznati da je Hrist Bog - EGW nikada nije upotrebila reč TROJSTVO.
Osuđivala je preko 60 godina one koji su zagovarali da je Hrist Bog, nikada u svojim knjigama nije spomenula trojstvo...
Zapitajte se sada, koji je duh vodio i podigao sestru Vajt ?
Koja je skoro ceo svoj život, kada je u pitanju Božanstvo Isusa Hrista, tvrdila da On nije Bog, a osuđivala one koji su tvrdili da jeste. Ni u jednoj njenoj knjizi nećete naći potvrdu trojstva !?
I koja praktično nikada nije potpuno svim srcem prihvatila trojstvo. Odnosno da je i Hrist jedno od tri lica Božanstva.  I pored toliko stihova koji to eksplicitno potvrđuju. I pored Duha Svetoga koji je vodio ceo njen život kako ona tvrdi. Vrlo čudno !

A ovo je veoma važno jer oni koju veruju u trojstvo ne unizuju nikog. Njima je Bog, Sin i Sveti Duh ista osoba, a tim i imaju iste moći, snage, znanja.....sve.
Dok oni koji ne veruju u trojstvo, unizuju dve ličnosti – Isusa Hrista i Svetoga duha. Jer Otac je Bog. Sin (Isus Hrist) je stvoreno biće. A Sveti Duh čak nije ni osoba, a kamo li Bog.  Već samo sila (energija) kojom Bog (Otac) deluje.

Нема коментара: