четвртак, 3. јануар 2013.

Da li Crkva može sa JERESIMA spasavati vernike?


                    ( Istina VS laž ) 
 1. Jer ako je Crkva prava i ako ide u raj (ili barem veći procenat njenih vernika), i sa jeresima, onda nema potrebe analizirati bilo koji nauk Adventne Crtkve. Znači Crkva ima lažna učenja, tako uči svoje vernike, a to nema veze sa spasenjem, jer i sa jeresima se ulazi u raj - Tu je svaka priča završena. 
Priča počinje tek onda ako Crkva (ili barem veći deo svojih vernika), zbog lažnih učenja, ne vodi u raj svoje vernike.   Zato pogledajmo neke stihove na tu temu:
                                            Јован
3: 21  А ко истину чини иде к виделу, да се виде дела његова, јер су у Богу учињена.
7: 18  Који говори сам од себе, славу своју тражи; а ко тражи славу оног који га је послао, он је истинит и у њему нема неправде
8: 32  И познаћете истину, и истина ће вас избавити. 44 Ваш је отац ђаво; и сласти оца свог хоћете да чините: он је крвник људски од почетка, и не стоји на истини; јер нема истине у њему; кад говори лаж, своје говори: јер је лажа и отац лажи. 45 А мени не верујете, јер ја истину говорим. 46 Који ме од вас кори за грех? Ако ли истину говорим, зашто ми ви не верујете?
14: 6 Исус му рече: ,,Ја сам пут и истина и живот’’; нико неће доћи к Оцу до кроза ме. 7 Кад бисте мене знали онда бисте знали и Оца мог; и одселе познајете Га, и видесте Га.  16 И ја ћу умолити Оца, и даће вам другог утешитеља да буде с вама вавек: 17 Духа истине, ког свет не може примити, јер Га не види нити Га познаје; а ви Га познајете, јер у вама стоји, и у вама ће бити.
15 : 26  А кад дође утешитељ, кога ћу вам послати од Оца, Дух истине, који од Оца излази, Он ће сведочити за мене.
16 : 13 А кад дође Он, Дух истине,упутиће вас на сваку истину; јер неће од себе говорити, него ће говорити шта чује, и јавиће вам шта ће бити унапред.
17 : 3 А ово је живот вечни да познају Тебе јединог истинитог Бога,и кога си послао Исуса Христа. 17 Освети их истином својом: реч је Твоја истина. 18 Као што си Ти мене послао у свет, и ја њих послах у свет. 19 Ја посвећујем себе за њих, да и они буду освећени истином.
18 : 37  Онда Му рече Пилат: Дакле си ти цар?  Исус одговори :  Ти говориш да сам ја цар.  Ја сам за то рођен, и зато дођох на свет да сведочим истину. И сваки који је од истине слуша глас мој.
19 : 35  И онај што виде посведочи, и сведочанство је Његово истинито; и он зна да истину говори да ви верујете.
21 : 24 Ово је онај ученик који сведочи ово, који и написа ово: и знамо да је сведочанство његово истинито
Toliko puno stihova imamo u Bibliji koji eksplicitno govore da je ISTINA Bog, a LAŽ sotona, pa sam samo uzeo jedan manji deo, i namerno iz jedne glave (Jevanđelje po Jovanu). Jer da sam uzeo sve stihove, ne bi stalo na 10 strana.
Znači stvar je jasna. Ako naučavate LAŽ, istu prenosite drugima, primenjujete je u svakodnevnom životu, i to permanentno radite, vi ste na strani sotone. I obratno. Ako ovo sve radite u ISTINI, vi ste na Božjoj strani.
Jer zašto bi  Hrist rekao: , Ja sam puti, istina i život. Ako ćemo mi naučavati druge kako On nije rekao, za koga mi onda radimo ? Za Hrista ili za nekog drugog !? Ko je otac laži ?
---------------------------------------------------------------------------------
        2. Ako mi naučavamo LAŽ, mi automatski pogrešno tumačimo Bibliju. Jer tako Bog nije ni mislio ni   
                  dao  da se zapiše u Njegovoj Svetoj reči:
Posl. 3: 14  I znam da sve što Bog čini, čini za stalno. Tome se ništa dodati ne može niti mu se može oduzeti; a Bog čini tako da ga se boje.
Otkr.22 : 19 – I ko oduzme od reči proroštva u ovoj knjizi, Bog će mu oduzeti udio na stablu života i na svetom gradu – na svemu što je napisano u ovoj knjizi.
5.Mojs. 4: 2  - Niti što nadodajite onome što vam zapovedam niti što od toga oduzimljite; vršite zapovedi Jahve, Boga svoga, što vam ih dajem. 
5.Mojs. 13:1 (ili 12:32)  Sve što vam naređujem držite; tomu ništa ne domeći i ništa ne oduzimaj.
Posl. 30: 6  Ne dodaji ništa njegovim rečima, da te ne prekori i ne smatra lažljivim.
Prop. 3: 14  I znam da sve što Bog čini, čini za stalno.Tome se ništa dodati ne može niti mu se može oduzeti; a Bog čini tako da ga se boje.
Галат. 1: 7 Које није друго, само што неки сметају вас, и хоће да изврну јеванђеље Христово. 8 Али ако и ми, или анђео с неба јави вам јеванђеље другачије него што вам јависмо, проклет да буде!  9 Као што пре рекосмо и сад опет велим: ако вам ко јави јеванђеље другачије него што примисте, проклет да буде!
2. Кори. 11: 3  Али се бојим да како као што змија Еву превари лукавством својим тако и разуми ваши да се не одврате од простоте која је у Христу. 4 Јер ако онај који долази другог Исуса проповеда ког ми не проповедасмо, или другог Духа примите ког не примисте, или друго јеванђеље које не примисте, добро бисте потрпели.
Тимот. 6: 1 Робови који су год под јармом да показују сваку част својим господарима, да се не хули на име Божије и на науку.   3 Ако ли ко другачије учи, и не пристаје на здраве речи Господа нашег Исуса Христа и на науку побожну,  12 Бори се у доброј борби вере, мучи се за вечни живот на који си и позван, и признао си добро признање пред многим сведоцима.
Znači Bibliji se ništa ne sme niti dodati niti oduzeti ! Niti smemo lažno naučavati sebe i druge !
Ove dve stvari mogu jako opasne biti za naše spasenje ili udelu u drvetu života.
---------------------------------------------------------------------------------
             3. Ako mi naučavamo LAŽ, posle spoznaje ISTINE, dešava nam se sledeće:
2. Петрова 2:  20 Јер ако одбегну од нечистоте света познањем Господа и спаса нашег Исуса Христа, па се опет заплету у њих и буду надвладани, буде им последње горе од првог; 21 Јер им беше боље да не познаше пут правде, неголи кад познаше да се врате натраг од свете заповести која им је предана. 22 Јер им се догоди истинита приповест: пас се повраћа на своју бљувотину, и: свиња окупавши се, у каљужу.  
Јевреј. 6 :  4 Јер није могуће оне који су једном просветљени, окусили дар небески, постали заједничари Духа Светог, 5 И окусили добру реч Божју, и силу оног света, и отпали, 6 Опет обновити на покајање, јер сами себи наново распињу и руже сина Божијег.
Ефеж 5: 6  Нико да вас не вара празним речима; јер ових ради иде гнев Божји на синове непокорности. 7 Не бивајте дакле заједничари њихови. 8 Јер бејасте некада тама, а сад сте видело у Господу: као деца видела живите; 9 Јер је род духовни у свакој доброти и правди и истини. 10 Истражујте шта је Богу угодно. 11 И не пристајте на безродна дела таме, него још карајте.
Матеј 7: 20  И тако дакле по родовима њиховим познаћете их. 21 Неће сваки који ми говори: Господе! Господе! Ући у царство небеско; но који чини по вољи Оца мог који је на небесима. 22 Многи ће рећи мени у онај дан: Господе! Господе! Нисмо ли у име Твоје пророковали, и Твојим именом ђаволе изгонили, и Твојим именом чудеса многа творили? 23 И тада ћу им ја казати: Никад вас нисам знао; идите од мене који чините безакоње.
Znači ako ste upozoreni iz Božije Svete reči šta je ISTINA, a šta ne, sami to pročitali i odbacili, imate velike šanse da ne uđete u Carstvo Nebesko...

Postoji neka minimalna šansa da vernik i sa JERESIMA svoje Crkve uđe u Carstvo Nebesko, ali će tamo biti najmanji: 
Матеј 5 : 19 Ако ко поквари једну од ових најмањих заповести и научи тако људе, најмањи назваће се у царству небеском; а ко изврши и научи, тај ће се велики назвати у царству небеском.
Ali i ostaje večno pitanje za koga ste vi i koga propagirate sa izvrnutim Pismom  a koga sa ISTINOM iz Pisma. Prema tome uvek je mnogo bolje biti na strani ISTINE, no na strani LAŽI, jer Isus je rekao: ,, Ја сам пут и истина и живот’’ .
Prema tome ako vam se pruža mogućnost da birate između istine i laži, kada je u pitanju Božija Sveta reč, bez svake sumnje mnogo je bolje izabrati ISTINU. A onaj ko vas uči da možete i sa LAŽJU ući u Carstvo Nebesko zapitajte se čiji je njegov profesor i veliki savetnik u svakodnevnom životu !?
---------------------------------------------------------------------------------


             4.  Da li mi uopšte smemo naučavati LAŽ, i istu tvoriti u svakodnevnom životu ?

Јаков 2: 10  Јер који сав закон одржи а сагреши у једном, крив је за све,
Галатима 3: 10  Јер који су год од дела закона под клетвом су, јер је писано: Проклет сваки који не остане у свему што је написано у књизи законској да чини.

 Znači sada je sve jasno !
Ne možemo ni sa jednom JERESI ući u Carstvo Nebesko ako je ne napustimo i pokajemo se za prethodno činjenje iste.




1 коментар:

Анониман је рекао...

Pa da može, onda bi bilo sve jedno u kojoj smo! A koliko samo hrišćanskih Crkava u svetu, sa kojekavim nebiblijskim naučavanjima.