понедељак, 18. март 2013.

VEČNI ŽIVOT



Dva su razloga zašto sam počeo pisanje ovog bloga.

 I – Da pokušam što više ljudi izvesti na put SPASENJA.
II – Pošto je Adventizam vešto maskirana kriva religija, da braći i sestrama skrenem pažnju na to.

Presrećan bi bio kada bi sutra u raju saznao da je 2, 3, 5, 7, 10,..... ljudi čitajući moje postove, ostavilo Adventizam i prešlo na put spasenja. Ili jednostavno spasilo se bez obzira na denominaciju u kojoj se trenutno nalaze. Jer ja sam pre svega za spasenje. Znači i kada bi se spasili svi Adventisti bio bih daleko srećniji nego da se ne spasi nijedan.

O putu spasenja sam pisao već dva puta (Prava Crkva i spasenje...). Ali pošto je to moja omiljena tema i glavni cilj ovog bloga, evo pisaću još jednom. Ovog puta bih povezao  ŽIVOT VEČNI  SUBOTU:

U NZ ovaj izraz se pojavljeju 43 puta. A u SZ samo JEDANPUT
Opet se desila koincidencija da nigde ove dve reči nisu povezane sa SUBOTOM, niti da nam je ona potrebna zarad dobijanja večnog života. Evo neki najindikativniji stihova, od tih  44:
SZ:
Данило 12: 2 И много оних који спавају у праху земаљском пробудиће се, једни на живот вечни, а други на срамоту и прекор вечни.
NZ:
Матеј 18: 8 Ако ли те рука твоја или нога твоја саблажњава, одсеци је и баци од себе: боље ти је ући у живот хром или кљаст, него ли с две руке и две ноге да те баце у огањ вечни.  9 И ако те око твоје саблажњава, извади га и баци од себе: боље ти је с једним оком у живот ући, него с два ока да те баце у пакао огњени.
Матеј 19: 16 И гле, неко приступивши рече Му: Учитељу благи! Какво ћу добро да учиним да имам живот вечни?  17 А Он рече му: Што ме зовеш благим? Нико није благ осим једног Бога. А ако желиш ући у живот, држи заповести.  18 Рече Му: Које? А Исус рече: Да не убијеш; не чиниш прељубе; не украдеш; не сведочиш лажно;  19 Поштуј оца и матер; и љуби ближњег свог као самог себе.  20 Рече Му младић: Све сам ово сачувао од младости своје; шта ми још треба?  21 Рече му Исус: Ако хоћеш савршен да будеш, иди и продај све што имаш и подај сиромасима; и имаћеш благо на небу; па хајде за мном.  29 И сваки, који остави куће, или браћу, или сестре, или оца, или матер, или жену, или децу, или земљу, имена мог ради, примиће сто пута онолико, и добиће живот вечни.  30 Али ће многи први бити последњи и последњи први.
Матеј 25: 45 Тада ће им одговорити говорећи: Заиста вам кажем: кад не учинисте једном од ове моје мале браће, ни мени не учинисте.  46 И ови ће отићи у муку вечну, а праведници у живот вечни.
Марко 10: 29 А Исус одговарајући рече: Заиста вам кажем: нема никога који је оставио кућу, или браћу, или сестре, или оца, или матер, или жену, или децу, или земљу, мене ради и јеванђеља ради,  30 А да неће примити сад у ово време сто пута онолико кућа, и браће, и сестара, и отаца, и матера, и деце, и земље, у прогоњењу, а на оном свету живот вечни.  31 Али ће многи први бити последњи, и последњи први.
Лука 18: 29 А Он им рече: Заиста вам кажем: нема ниједнога који би оставио кућу, или родитеље, или браћу, или сестре, или жену, или децу царства ради Божијег,  30 Који неће примити више у ово време, и на оном свету живот вечни. 
Јован 3: 15 Да ниједан који Га верује не погине, него да има живот вечни:  16 Јер Богу тако омиле свет да је и Сина свог Јединородног дао, да ниједан који Га верује не погине, него да има живот вечни.  17Јер Бог не посла Сина свог на свет да суди свету, него да се свет спасе кроза Њ. 
Јован 4: 14 А који пије од воде коју ћу му ја дати неће ожеднети довека; него вода што ћу му ја дати биће у њему извор воде која тече у живот вечни.  36 И који жње прима плату, и сабира род за живот вечни, да се радују заједно и који сеје и који жње;
Јован 5: 39 Прегледајте писма, јер ви мислите да имате у њима живот вечни; и она сведоче за мене.  40 И нећете да дођете к мени да имате живот.
Јован 6: 27 Старајте се не за јело које пролази, него за јело које остаје за вечни живот, које ће вам дати Син човечији, јер овог потврди Отац Бог.  40 А ово је воља Оног који ме посла да сваки који види Сина и верује Га има живот вечни; и ја ћу га васкрснути у последњи дан.  47 Заиста, заиста вам кажем: који верује мене има живот вечни.  48 Ја сам Хлеб живота.  53 А Исус им рече: Заиста, заиста вам кажем: ако не једете тело Сина човечијег и не пијете крв Његову, нећете имати живот у себи.  54 Који једе моје тело и пије моју крв има живот вечни, и ја ћу га васкрснути у последњи дан:  55 Јер је тело моје право јело и крв моја право пиће.  56 Који једе моје тело и пије моју крв стоји у мени и ја у њему.
Јован 17: 1 Ово говори Исус, па подиже очи своје на небо и рече: Оче! Дође час, прослави Сина свог, да и Син Твој прослави Тебе;  2 Као што си Му дао власт над сваким телом да свему што си Му дао да живот вечни.  3 А ово је живот вечни да познају Тебе јединог истинитог Бога, и кога си послао Исуса Христа.

Дела 13: 47  Јер нам тако заповеди Господ: Поставих те за видело незнабошцима, да будеш спасење до самог краја земље.48 А кад чуше незнабошци, радоваху се и слављаху реч Божју, и вероваху колико их беше приправљено за живот вечни.  49 И реч се Божја разношаше по свој околини.

Римљ. 5: 21 Да као што царова грех за смрт, тако и благодат да царује правдом за живот вечни, кроз Исуса Христа Господа нашег.
Римљ. 6: 20 Јер кад бејасте робови греху, прости бејасте од правде.  21 Какав дакле онда имадосте плод за који се сад стидите? Јер је оног крај смрт.  22 А сад опростивши се од греха, и поставши слуге Божје, имате плод свој на посвећење, а крај живот вечни.  23 Јер је плата за грех смрт, а дар Божји је живот вечни у Христу Исусу Господу нашем.
Галатима 6: 7 Не варајте се: Бог се не да ружити; јер шта човек посеје оно ће и пожњети.  8 Јер који сеје у тело своје, од тела ће пожњети погибао; а који сеје у дух, од духа ће пожњети живот вечни.  9 А добро чинити да нам се не досади; јер ћемо у своје време пожњети ако се не уморимо.
1. Тимот. 1: 16 Али тога ради ја бих помилован да на мени првом покаже све трпљење Исус Христос за углед онима који Му хоће веровати за живот вечни.
1. Јован. 2: 23 Који се год одриче Сина ни Оца нема; а који признаје Сина, и Оца има.  24 Ви, дакле, што чусте испочетка у вама нека стоји; ако у вама остане што чусте испочетка, и ви ћете остати у Сину и у Оцу.  25 И ово је обећање које нам Он обећа, живот вечни.  26 Ово вам писах за оне који вас варају.
1. Јован. 3: 15  Сваки који мрзи на брата свог крвник је људски; и знате да ниједан крвник људски нема у себи вечни живот. 16 По том познасмо љубав што Он за нас душу своју положи: ми смо дужни полагати душе за браћу.
1. Јован. 5: 11 И ово је сведочанство да нам је Бог дао живот вечни; и овај живот вечни у Сину је Његовом. 12  Ко има Сина Божијег има живот; ко нема Сина Божијег нема живот.  13 Ово писах вама који верујете у име Сина Божијег, да знате да имате живот вечни и да верујете у име Сина Божијег. 
Јуда 1: 21 И сами себе држите у љубави Божијој, чекајући милост Господа нашег Исуса Христа за живот вечни.

 Kao što vidimo iz priloženog u čitavoj Bibliji nema ni jedan stih koji povezuje VEČNI ŽIVOT sa SUBOTOM !

To bi bio zaista veoma čudan Bog !?  Koji nas voli. Koji je svoj život dao za nas grešnike, a da nam sakrije u čitavoj Bibliji tako važnu stvar za naš večni život, kao što je subota. A pri tom nam dao 44 stiha, gde nas sa mnogim drugim stvarima upozorava da su jako bitne za naš večni život. I pri tom na 10 ili 20 mesta, u Bibliji, eksplicitno nam napisao da je subotu dao Jevrejima.Zaista to nema apsolutno nikakve zdrave logike.

Od svih stihova ja bih izdvoio ono što je najbitnije za naše spasenje i večni život. Sa napomenom da je sve navedeno jako bitno, ali ovo je najbitnije:
1 Vera u Isusa Hrista. Ujedno i najviše puta ponovljeno u svim stihovima;
2 Ljubav; A naročito prema Bogu i drugom ljudskom biću  i
3 Euharistija.


Jako bi bilo dobro da i vi nastavite sa istraživanjem šta je nama potrebno za dobijanje VEČNOG ŽIVOTA.
Ja sam vas  samo potakao.

Нема коментара: